Tuesday, March 16, 2010

Uik3.. Aku bwat tag kmurang nie..:p


Liyana

1.Adakah anda rasa anda hot?
~Yes bebeh!! Ha3!!

4.Bila kali terakhir aku makan pizza.
~Pada hri jdi abgku..:p

5.Lagu terakhir aku dengar.
~Lagu dlm blog aku lah.. bonus~~~~~

6.Apa yang anda tgh buat slain menyelesaikan tag ini?
~Tgh garuk2 kpala kpningan

7.selain nama anda sendiri,anda dipanggil ape?
~mas,syahmi,syami,syemi,mimik,bibi(dlm rmah:p)

8.Tag lah 8 org
~Suhailah Sulaiman..:p
~Anna DeE
~Ianneza
~HanEeSa
~Adik c lily.
~Fathiah Fatin
~Qelly
~arip_ikhwan

9.siapakah org num 1 kepada anda?
~seorang teman ehem..:p

10.katakan sesuatu kepada org num 5
~b strong.. jgn mdah ptus asa!! pmr is just around da corner!!

11.Num 3 ada hubungan ngan sapa?
~sapa lgi klaw bkan abg hensem kan...:p

12.bagaimana dgn num 4?
bdak nie pndai.. kmi sma skul tyme skula rndah tyme mnengah..:p

13.pesanan buat num 6
~mknlah kaw byk2.. gemuklah kaw.. hahahaha.. joke^^

14.kata-kata cinta utk num 2
~tati.. kaw umpama bruang kutub yg ska tdr dlm ais.. hahahaha

15.Adakah num 7 dan num 8 ada persamaan?
~ada.. dua2 ambil subjek seni tyme spm..:p

16.Berikan 5 yang anda tahu tentang org yang mengetag anda
~dia komited
~dia saksama
~dia pendirian tegas
~dia kurus
~tpi kuat makan..:p

17.5 perkara yang saya tau tentang cik Asma
~sapa gerangan cik asma nie?ckgu asma kah??

18.persamaan antara kaming dan lembu
~dua2 pun baw busuk..:p

19.perasaan anda bwat tag ini
~terharu..

20.adakah anda tahu c Razman tu sengal
~sapa lagi razman nie?????

21.Gay or less?
~Both...:p





Khalilah

Hahahaha.. Mcm sama juga mcm tag di atas nie.. Cuma nmbor 2 dan 3 jak blom.. aku smbung k^^

2.upload wallpaper pc/laptop yang anda guna skng..



Nie kartun dota nie adik aku ksih jdi background..:p


3.cerita pasal gmbar
~gmbar nie smat lah juga.. kartun dota yg aku suka gna.. sbb ini bikin manang!!!:p






Okie.. itu jak!! Tanx krana mengetag aku^^ nnti tag lagi ye..:p

No comments:

Post a Comment