Friday, March 12, 2010

High Maintanence

Dulu kan..
Aku bwa kreta kira2 jam 7.30 pgi..
Sturang jak nie..
Mang bestlah..
Tnang...
Sperti biasa msti bka radio..
Jdi aku dgr hot.fm..
Aku amat tertarik ngan topik hot.fm krew pgi tu..
Tjuk drang'adakah llaki high maintanence?'
Aku pn trpikirlah..
Aku kan llaki..
Adakah aku high maintanence??
Cba anda yg mmbca post ini mmbri komen anda tntang ini..



Ini sikap2 aku...
1.klaw bgn tdr amat jrang maw brus gigi luk..
2.klaw kuar p pkan.. klaw kmu ndak knal aku.. kmu akan pkir aku pilak..
3.aku suka pkai spray ketiak sblm jln ke luar rmah..
4.aku kwat mkn..
5.aku amat suka pkai slipar jln2..
6.aku pstikan bju aku sntiasa brsh klaw jln..
7.aku seorang yg suka men game..
8.aku xksah rmbut aku srbut kah ndak tym jln
9.aku xsuka pkai bju smpit tyme jln..
10.aku jnis yg mlas maw brckur..
11.klaw d rmah.. aku xksah pkai pkaian yg kuyak rabak
12.aku mmlih mknan.. crewet..
13.aku pndai gna chopstick..
14.slalu tdr lmbt
15.aku suka bwa sapu tgn tyme jln..




tu jak lah aku maw snraikan.. nnti kmu taw sgla tbiat bruk ku.. malu plak aku.. hahaha.. sila bgi komen anda jika aku lelaki yg high maintanence kah atau ndak.. ok thanx^^

No comments:

Post a Comment