Sunday, March 28, 2010

Gambar masti mari~

Ini abgku yg brtnang brsma hntarannya..:p


Ini kek prtnangan.. Khas dri promenade hotel..


Ini telekung dan sjdah..


Gubahan bnga dri kdai bnga d cp..


Kek lapis pn mnjdi hntaran.. Nyam3...


Tgh2 cincin ptnangan dan diapit cncin kakak2nya..


Seutas beg tgn,dompet dan ksut high heels...


Set sbun dripda body shop sngguh mnwan hti..


Senaskhah tafsir Al-Quran djdikan hntran..


Para tetamu...





Ini rmbongan bru smpai d kb...


Aku knal yg brtdung jak.. Dua lgi tu ndak ku knal..


Mcm kawad kaki plak kan..:p


Drang tgh brcrita..:D


9 dblas 12.. Emas d blas pink..^^

Kluargaku dan kluarga tnang prempuan..


Ini kek hntaran dri tnang prmpuan..


Ini pun sma.. Smat^^


Sdap taw anggurnya nie..:p





Hbs sdah part meminang...
Owh ya.. Pda 23 hrblan mac..
Bapa aku bufday taw..
Tpi kmi smbut awal skit sbb bapa aku p kl ari tu..
Jdi adalah kmi brgmbar skjap sbb bapa i pmalu taw..:p
Bru dpt upload sbb bru cas camera..:p


Tua sdah bapa aku^^


Cmel nie bapa aku.. btul x?:p




'HEPI BUFDAY BAPAKU SYG!!'

No comments:

Post a Comment