Sunday, March 21, 2010

Mesti baca..:p

Well.. Nak critalah tyme aku msih kcik dlu.. Zaman kecomelan aku.. Hahahaha.. Skang msih comel wat...:p Dlu aku comel taw dan sngat putih... Trutama tyme aku tiup lilin.. Terserlah kecomelan aku... Kata2 ikhlas dri c lyana dan amal.. Kambang bha hdung tyme bwa kreta.. Haahahaa... Uina ckup3.. Trlbh plak puji diri.. Palis2 cukup2.. Hahahahahhaa... Teda main point bha tajuk blog aku kli nie. Jdi aku merapu jak ea.. Dlu kan.. Start tadika.. Pas hbs jak skula kan.. Aku akan pergi luar.. Aku akan cbut bnga2 yang berwarna mrah(ndak taw namanya) dan trus hsap2 madunya.. Sedap taw!! Smpai berduyun2 bnga tu aku ptik.. Brtaburan bnga tu atas lntai.. Hahahaha...


Nie aku maw crita tyme aku drjah 6.. Aku kan pngawas skola yg berdedikasi.. Biasalah org yg hensem mstilah dplihkan.. Hahhahaa.. Stiap ahli pngawas msti bca ikrar.. Jdi sdah tyme utk aku ketuai bacaan ikrar.. Aku p lah dpan suma murid.. Dan aku bcalah... Aku ingat aku brckp ngan kuat.. Jdi konfiden lah aku... Skali hbs jak ikrar tu.. Suma murid gtaw aku.. 'Ui pelan juga suara kaw.. Mcm prempuan' Hahaha.. Ckgu dsiplin aku pn ckp gitu.. Pnya sdih!!!Owh ya... For ur information.. Dlu aku blk2 kna buli prempuan.. Ada tga org tu.. Frst ada stu prempuan cina nie.. Dia slalu buli aku... Smpai aku ternangis2 bha.. Cntohnya dia smpan beg aku d tndas prempuan.. Pnya malu!! Second c azrina.. Waduh2.. Dlu aku dduk pair ngan dia bha.. Buli tu ndak taw lah juga.. Hahahaha.. Tpi klaw dia maw adjust ksut dia.. Dia ltak jak kaki dia di krusi aku pdahl aku tgh dduk.. Stiap hri gtu.. Buli kah tu ea??:p Ktga c sue lah.. Kmu pn taw sdah kan critanya..:p



Tpikan.. Aku nie CRIMINAL taw tyme aku jdi pngawas dlu.. Aku prnah mlarikan diri dri stu kes.. Suma org yg berslah bsted.. Tpi aku brjaya larikan diri.. Muahahaha!!(pdahal bsted jga kbsokannya dgn d ctat nma aku c bku dsiplin).. Yg pnting aku ndak kna marah ckgu lah.. Tyme tu ckgu mutahar yg jga klas.. Gentar~~!! Dan juga dlu aku nie play boy taw tyme drjah 6.. Hahahaha..(suka rmai pompuan tu playboy kah??:p) Jap3 aku kira.. Wow.. Tyme drjah 6 tu.. 4 org bha aku ska.. Tpi gnti2 lah... Frst aku suka ini.. Then kcewa aku ska len.. Then tkr2.. Hahaha.. Zaman kedajalan aku.. Tpi xpa... Aku ttap plajar yg kiut jga.. Hahahahaha!!(ksi sdap aty..:p)



Pastukan.. Tyme drjah 6 jga zaman kgmilangan aku.. Aku sbnarnya ndak ikut bha kawad kaki pngakap.. Aku mls maw ikut selection kan.. Skali peluang trbuka.. Rmai yg trik diri tyme wkil maw p sandakan.. Aku ngan bangganya brsma kwn len mlibatkan diri..Skli tyme prtndingan.. Bkn aku jga yg berkwad.. Tpi mnglah juga nmbor stu..:p(sdap pyscho kmi kwat taw:p). Jdi kmi trbng p perlis.. Wah,tmpat pling jauh prnah aku prgi smpai skng.. Hahahaaha.. Itulah kngan rndah tyma aku skula rndah.. Rndunya~ Kmi klah but who cares? Pngalaman comes first kan..:p
Disitulah aku smkin dknali oleh murid2 skula.. Tpi syg sbb aku hmpir mnggalkan skula tu sdah kan.. Jdi ndak smpat maw mempopularkan diriku.. Hahahahaha...




Aku ndak crita psal diriku tyme d skula mngah.. Sbb itu rmaja sdahkan. Berbulu sdah..:p Sorylah merapu.. Saja maw update blog.. Bye~

No comments:

Post a Comment