Thursday, March 11, 2010

Belengu~

Apakah??
Di manakah??
Patutkah???
Dimanakah??
Stiap persoalan itu bermain d fikiran ku..
Telah membelengu aku pda saat aku mnrima slip spm ku..


Apakah...
Apa yg perlu buat skng?
Masa cuti ku masih pnjng..
Adakah ptut aku bkerja blk krna aku dsruh krja olh kwn2ku..
Atau aku hanya dduk rumah tnggu org bwa jln...
Aku bingung..
Aku jdi tdak keruan...
Aku maw apply biasiswa..
Tpi page JPA ndak pndai buka2..
UTP sdang d isi borang..
Mana2 jak lah..
Aku kna cba slagi yg trmampu..
Klaw dpt alhamdulillah..
Klaw ndak cba lgi..
Xpa.. usaha tngga kjyaan kan...



Di manakah???
Aku slps spm nie tdak thu hala tjuan slpas ini..
Aku xtaw maw mlnjutkn ke u mana..
Aku bercita2 mahu masuk utp..
InsyaAllah dgn izin Allah..
Aku dbri ptlongan drpd-NYA..
Aku juga maw mhu ke UTM..
Krana aku ingin mngmbil engineering..
Dan aku tgh mncuba sdya upya aku utk mncri dstnsi strusnya..
Tpi dgn trbktinya kecintaan aku kpda subjek Math..
Aku juga lma mmendam niatku utk mnjdi akauntan..
Errmm...
Sngguh byk dstnsi yg ingin ku tuju..
Dan aku hrap aku dpt slh stu drpdnya..
Itu sdah ckup memadai bgi aku




Patutkah??
Patutkah aku jdi x mnentu??
Apakah perasaan aku ini?
Pda mulanya aku tdak mmkirkan btul kptusan ku nie..
Tpi lma klamaan..
Aku rsa diri aku mnangis dlm tubuhku ini..
Apakah prasaan ini dsebut?
Knapa perasaan ini wjud..
Aku pun tdak taw..







Mngkin aku trlmpaw memkirkan sgt...
Kita mampu brjya slgi kita brusha kan^^
Ini bkan titik noktah dlm hdup kita..
Anggaplah ini sbgai cobaan drpda yg Agung..
Aku akan cba utk brubah..
Aku jnji pdanya..
Aku akan brubah...
Sekian..








Aku akan berubah...........





No comments:

Post a Comment