Monday, March 8, 2010

Happy^^

Yeah!!
At last dpt jua aku bwa kwn2 aku jln dgn kreta aku..:p
Bestnya bwa drang jln2 smpai crita2 dlm kreta..
Ha3..
Kmi p stadium likas tdi...
Ada sukan olhrga bha mrsm kk..
Jdi sbgai ex stdnt..
Kmi p lah sna tgk2..
Suma kmi tjuan maw jmpa ckgu2 dan kwn2..
Tpi c byau sma mirul..
C byau p dting..
C mirul cri laki maw bwa p kg air.. Hahahaha..
Kmi jmpa lah ckgu2..
Aku ngan c mirul dblnja milo..:p
Trlepas rndu aku sma drang...
Hehehehe..
Batch kmi yang dtg kira rmailah juga..
Aku,bayau,mirul,gajah,erom,arip,adzyan,sue,lyana,fay,chaba,eir,pang,fazril,ajiz dan c herwiq....
Byk kah tu??
Hahahaha...
Pastukan..
Kmi rmai2 p 1b..
Bkn nek bas lgi tau..
Suma kmi nek kreta sdah..
3 trip kreta p 1b.. hahahaa
Owhh ya dan stu motor...
Cma kmi kat sna dpt tgk wyg jak..
Sbb lmbat sdah kan..
Kami tgk muvie soloman kane..
Ble lah best dia..
Cba kmu tnya c lyana best kah ndak...
Aku no feeling nie..
Oleh dsbbkan mama i nak gna kreta mw blk rmah..
Jdi sya trpksa blk awal..
Huhuhu..
Terlepas men dota ngan kwn2 len..:(
Tpi xpa..
Bgi aku..
Prstwa ini ttap knangan yg trndah bgi aku..
Sbb dpt brkmpul blk ngan kwn2..
Dpt men2 ngan kwn2..
Ktawa2 lagi..
Hahaha..
Mang bestlah..
At least terubat juga rndu d hati..
Ok deh..
Smpai sni jak aku maw tls...
Maw tgk bleach bha nie..
Hehehe.. Ok c ya..^^


No comments:

Post a Comment