Friday, February 19, 2010

My manager need me..=(

Mcmn maw ckp ea..
Maw bilang aku pndai bwat kerja..
Ndak jga..
Maw bilang aku rjin..
Ndak jga..
Maw bilang aku bodek mnager aku..
Lngsung tdak!!
Aku cma snyum jak dri start aku krja smpai hbs krja..
Itu jak aku bwat..
Trus dpt pjian owh..
He3..

Tdi bha..
Ada stu sesi mngumpat aku olh mnager aku(bsted!!)
Drng ckp2 lah..(tyme tu aku ngah mop lntai)

Miss Banu:Cba kaw tgk c Syahmi tu..Slalu snyum kan.. Stiap msa dia snyum..
Miss Chrishme:Ya bha.. Kiut nie dia...

Wawawa..
Maw kambang aku smpai mltup..:D


Eh eh eh..
Lri sdah dri topik post aku nie taw..
Hu3..
Kmu taw kan aku maw brhnti sdah bsk..
Tpi msalahnya mnger aku ssah maw lpaskan aku brhnti krja..
Contohnya aku dlu hntar srat brhnti krja kan..
Kna REJECT bha..
Pastu kna tyang2 g trang2 smpai suma staf nmpak kna REJECT..
Itu psl aku trtlis nama dia puan bha..
Pdahal dia blum kawin.. Trus kna REJECT..
Mana adil owh...
Skali tdi..
Dia tnya aku lgi..

Miss Banu:Kaw btul maw brhnti bsok syahmi?
Aku:Ya miss..
Miss Banu:Ala,ble kaw brhnti lpas spotcek(CER) di KFC kah? Krja kaw bgs owh..
Aku:Saya pkirlah dlu k miss..


Skil dia maw aku krja tu..
Dia ofer lgi aku ofday asal aku xbrhnti krja..
Aku mang kompom maw brhnti..
Cma aku ksian sma sturang kwn aku sna..
Sma umur dgn aku dan plan sma2 utk brhnti ngan aku..
Tpi dia ndak dpt brhnti sbb kna tnggu CER bru ble brhnti..
Ksian dia..
Tdi aku pkir maw brhnti sma2 ngan dia..
Tpi bila dpkirkn blk..
Aku ptut pkirkan diri aku dlu sblm org len..
Jdi aku maw brhnti jga x kra apa..



Last word..
Sayonara KFC..
I will miss u all so much!!

No comments:

Post a Comment