Monday, February 1, 2010

Kisah lama utk dkngsi brsma^^

Maw taw mcmn aku ngan c sue prtma kli brknlan..
Kmi mula brknlan tyme kmi skula rndah..
Aku skula d sk sri gaya bha..
Aku msih ingat g smpai skng^^
Tyme drjah 4 tu..
Skng dah msuk 8 thun aku knal dia^^
Gini critanya..
Kmi kan pngawas skula dlu tyme drjah 4..
Kmi kna suru jga tngga..(tngga bha djga,bkn pljar.. haha)
Jdi tyme kmi mnjlnkan tgas..
Kmi men2 lah..
Kmi slalu men kucipak sma2..=)
Tpi msalahnya kn..
Dia slalu buli aku nie..:p
Sbb dlu dia tomboy taw..
Gnas pompuan tu dlu..
Smpai aku pn tkut sma dia..:p
Apa ndak..
Kwat mmkul..:P(seingat akulah..)
Ada stu kli nie...
Kmi men kucipak lah kan..
Sapa klah kna dnda..
Last2 aku klah gak lwn dia..
Jdi maw taw apa dia dnda aku..
Dia suru aku angkat beg dia plang slama 2 hari..
Pnya sandi angkat 2 beg plang..
Ha3..
Sbb dlu dia kwat mmbuli..
Dan aku kwat dbuli pompuan..
Aku kira nerd bha dlu..
Rmbut pun blah siring..:p
Dan pastu kmi hbs darjah 4..
Kmi tdak rpat g mcm dlu..
Smpailah tngkatan 3..
Dia slalu dtg ke klas aku jmpa bff dia..
Dan aku slalu kcaw dia^^
Aku slalu mnta dia spnd..
Alasan yg aku slalu bgi...
"ui sue,kita lma sdah kwn kan.. dah msuk 6 thun kan kita brknlan kan.. apa lgi spend aku lah..:p"
Dri stu lah aku mula brknalan sma dia blk^^
Smpailah kmi mnjdi tman smsa tngkatan 5..
Itulah ksah kmi dlu^^
Dlu dia slalu mmbuli tpi skang dia mnjdi tmanku.=)
Trbalik kan sdah..
Tpi mcm2 ble jdi kan..
Sumanya takdir Allah..=)
Alhamdulillah..





p/s:Aku rndu zman muda mudi dlu^^


No comments:

Post a Comment