Friday, February 11, 2011

Dinner

Fuhh!! Bru jak habis dinner asasi engineering UiTM.. hehe.. Best sbab dpt mkn!!! Wakaka.. Pling menang la aku tdi psal mkn... Seriusly.=) Ok dinner ni dibuat di de Palma Hotel pda 11.2.2011.. Ok la.. Pngurusan boleh dikira mantap!! Cuma yg slack time 'after party' Lpas vip dah kuar ada la kan aktiviti after party.. Dorang kira nak enjoy.. Tpi bgi aku buring jua.. Hahaha... Ada stu aktiviti ni kan.. Para hadirin dplih random utk ke pentas.. 3 lelaki dan 3 pompuan.. Dannnn.. Aku slah seorang yg trplih!! Wakaka malunya tpi kwan dah trik aku ke atas,aku just beranikan diri jak=) pastu aku ingat kena men game ka.. Rupanya kna cat walk bha d atas smpai trun pntas.. Lagi MALU!!! Hahaha.. Tetapi aku dsni trknal dgn glran bdak ndak tau malu(mksud aku berani ahh=D) aku ttap menyahut cbran itu!! Aku org prtma yg kna catwalk.. Punya gelabah.. Tpi aku ttap dpt melakukan dgn aksi buat rmbut hayun ke blkang.. Hentak kaki d pntas.. Dan aku ndak ingat lgi apa aku buat atas pntas tu.. Aku mndpt sorakan padu dri kawan2 ku.. I LOVE YOU GUYS!!! haha.. Utk cari pemenang catwalk tu.. Kena minta sorakan para hadirin.. Dan ternyata sorakan utk aku itu bole buat aku smpai menangis... Haha.. Akan tetapi aku klah jga kpda jejaka handsome boy d sblah ku.. Kwan2 aku ckp sorakan utk aku lbh kuat dri dia.. Tpi ndak tau la knapa.. Aku ndak brani mo ckp.. Huhu.. Hampa2.. Tapi tdak mngapa!! Aku ttap syg kwan2 sya sebab mensarutkan suara mreka utk aku.. Trima kasih kwn2=) Dan owh ya.. Mcm biasa ada cabutan brtuah dan mcm biasa jga.. Aku ndak dpt apa2.. Haha.. Apa kan daya.. Ok3 mlm dah lewat sgt ni.. Aku ada upload gmbar time dinner.. Tpi kbnyakan gmbar aku sma kwn2 meja aku jak.. Dan sdkit ilmu fotografi aku tlah praktikkan d dlam gmbar2 tu.. Hehe... Lastly.. My face is just like Adam Lambert or vokalis mcr!! Wakaka.. No kidding.. Tgk la klau ndak prcya.. Hahaha.. 

p/s:Byk jga aku gna prktaan 'tapi' ni.. Hahaha... *adam lambert*




 



















































No comments:

Post a Comment