Sunday, February 6, 2011

Comparison

Walaupun aku sdah tnggal d smnanjung lbih 7 bulan..
Aku tlah byk brkwan dgn org2 dri pelusuk smnanjung ni..
Tpi..
Aku ttap suka dan tersgt lah suka brkwan dgn org sabahan..
Bkan racist..
Bkn d smnanjung ni aku tda kwan..
Bkan aku kna anti..
Ini sebab org sabahan mmg peramah dan sporting habislah..
Aku mmg alaminya sndiri d sni..
Kesempatan itu aku buatlah comparison..
Kwn2 mana yg lgi best..
Dan ternyatalah sabahan is the best bha!! 
Haha..
Baru2 ni aku bercuti d rmah c pang..
Time cuti cny..
Adalah mamat ni dri sabah jga brmlm d rmah c pang..
Nama dia suffian..
Mmg sporting gila la..
Ndak smpai sehari bha knal..
Trus sedih ni bila mo brpisah..
Haha..
Inilah bukti bhawa prsahabatan antara org sabahan mmg power..
Sekali lgi mo diingatkan..
Aku bkn racist ya..
Aku suka berkwan dgn bdak2 smnanjung..
Tpi mo bandingkan mana satu yg lgi best..
Itu saja..
Alright peace no war..=)

No comments:

Post a Comment