Tuesday, July 13, 2010

Uji post.. Sya ulang.. Uji post..

Smlm aku ada kelas komputer..
Wow,kna present slide kat kawan2..
Gentar lah skit..
Sbb slide yg aku buat tu aku byk copy dri slide original ckgu pnya..
Tkut lah bha..
Tkut kna marah..
HAHAHA..
Pastu ada sepatah haram halal aku ndak pham tntang stu sub topic yg dbgi tu..
Dei..
Trpksa jo mengaku dpan kwn yg aku pn ndak pham apa yg aku bntang..
Tpi pndai2 lah skit aku cover line..
Wakakaka..


Sbnarnya aku maw test smething new yg aku taw smlm..
Tpi bnda nie dah lama pn..
Just aku bru taw dan explore..
Hahahaha..
Ok..
Atau click sini..
Ataupun click sini...
Hahahaha..
Jakun kan..:p



Atau skng aku taw mcmn maw show page dlm fb atau twitter..
Mcm d bwah nie..:p


Itu saja..
Sorilah sbb jakun skit..
Kurang pengetahuan bha.. 
Hehehe..

No comments:

Post a Comment