Monday, July 26, 2010

Pertama kali ku jmpa c dia...

Assalamualaikum kawan2..
Nama saya Mas Syahmi..
Tajuk post saya kali ini ialah 'Pertama kali ku jumpa c dia'
Tetapi..
Saya rasa saya salah bagi tajuk sebab tiada kaitan aku jumpa c dia..
(Ok pelik=.=)
Kisah ini berlaku pada hari sabtu yang lalu..
Yang mana saya telah pertama kali mengemas katil saya sendiri dan saya berpuas hati..
Hal ini demikian..
Selama ini..
Bed sweet bed saya d uitm seperti ini..



Dengan ketulusan hati mengemas katil..
Saya tekad dengan sesungguhnya saya ingin katil saya sedap untuk ditiduri(mcm pelik ayat nie)
Dan dengan kesungguhan yang telah diserlahkan..
Saya telah berjaya mengubah katil saya seperti ini.


.
Dan selepas itu..
Saya sungguh selesa apabila tidur d katil saya..:D
Hehehehe..
(sorilah,post ini lari dri tajuk..:p)

No comments:

Post a Comment