Saturday, May 1, 2010

Lets pursue my dream^^

Alhamdulillah.. Aku dpt jga apa yg aku maw.. Aku tdak akan ke matrik.. Aku akan ambil upu aku.. And i got asasi kejuruteraan d uitm^^ Dan aku mramal aku akan ditempatkan d uitm pncak alam d kl.. Tpi kan.. aku ndak sngka dpat plak asasi nie.. Sbb kan... Tyme isi borang upu nie.. Asasi uitm aku ltak scnd choice.. Frst choice diploma d utm.. Itu kira ok lah.. Tpi apa yg aku brsyukur sgt.. Kan tyme isi borang upu tu.. Kna bgi 8 plhan kursus.. So,aku plih 7 diploma d utm dan stu asasi d uitm.. Aku mmg aim asasi uitm tu..(aku ndk ltak d frst choice sbb xmaw brahrap sgt) dgn brkat Allah dan keluargaku.. Aku dpt apa yg aku impikan^^ Kwn2 ku ex-mrsm yg mmdapat bidang yg sma dgn aku ialah c bab dan razip.. Dgr2 masuk asasi 23 mei.. So ble aku stay2 lgi d rmah nie^^ Dgn harapan,tjuan dan impian aku.. Aku maw blajar brsngguh2 kli ini.. Main2 kna kurangkan lah.. Hahaha... Bak kata2 pmbwa smgat d mrsm dlu.. Sky is the limit and strive for the excellent.. Aku akan tnamkan niat aku nie smpai bila2^^ sekian..

No comments:

Post a Comment