Monday, May 3, 2010

Diam2..Shuuuu~

Hahahaha.. Teteda bha nie.. Rsa maw posting blog.. Skng tgh dduk sturang d ruang tmu.. Sunyi skng nie.. Maw mencri geng dan kwn bru d uitm^^ skng sdah 4 mei.. tnggal 6 hari lgi most of my frens from ex sri gaya,ex mktab sbah dan ex mrsm akan ke matriks.. Aku mmg maw jmpa dorang blk pda msa trluang nie.. Nnti dah blajar jauh2.. Ndak dpt sdah jmpa kan.. Aku akan trbang sblm 23 mei dan akan mndaftar pda 23 mei.. Klaw ikut pngiraan aku tnggal dua mnggu 2 hri lgi nie.. Ndak lama lgi tu.. Mkn tdr mkn tdr.. Sdah 23 mei.. huhuu.. Aku excited sgt maw p uitm pncak alam nie.. Aku dgr d sna tmpatnya grand.. tnggal d apartment.. Dlm stu apartment ada 3 blk.. wow.. mcm tnggal d rmah plak... hahaha.. well.. skang la msanya utk mlanjutkan plajran.. n opkos bwat lgi rmai kwn bru n tmbah kwn2 d fb.. hahahaha.. dan aku amat brsykur krana dtrima msuk.. sekian..(hrap2 kmu ndak pning bca post aku nie..:p)

No comments:

Post a Comment