Sunday, April 11, 2010

Benda yang perlu aku buat/hindarkan(serius)

1.Tunaikan janji aku sma supri..(secret)

2.Ndak maw gna duit gaji aku..

3.Suci pikiran,suci perkataan,suci perbuatan.. Yeah!

4.Tgk kartun bleach smpai episode trbru..

5.Kasih mandi kucing dua ikur..(malangnya dua2 gnas..)

6.Maw ksih kurus bdan..Seriusly i gain weight for 10 kilo's now...

7.Maw mkn stu pnggan jak mulai skang..

8.Ndak maw mls mandi..

9.Ksih hepi kluarga aku dan c sue slalu^^

10.Maw brani jmpa fmily c sue..

11.Kurangkan dota.. Tmbahkan iman..

12.Tdak maw jdi jhat(ini aku serius sgt!)

13.Rjinkan diri cek result/tawaran..

14.Target mesti brjya d matrik/universiti.. SPM bukan penamat sgalanya!

15.Misai dan kuku.. Kna rjin buang.. Jnggut? Mesti simpan..:D

16.Rpat ngan smua org.. Tpi berpada2lah

17.Senyum slalu..Opkos beb!! Itu stu attraction^^

18.Jgn boros.. Msti ada baki duit..

19.Mesti tangani ketakutan tyme drvng(trauma lepas lggar tiang tyme mo parking d 1b..:D)

20.Maw bli bju..(malar bha bjuku sma jak dan most of my shirt is black.. buring bha org tgk)

21.Tmbahkan pngetahuan dgn tgk discovery channel slalu..

22.Mantapkan lgi penggunaan bhasa inggeris..

23.1 Malaysia.. Dun like people mocking Malaysia..

24.Tnamkan sifat prihatin tyme memandu..:D

25.Rjinkan diri tlis blog.. Ini azam aku!!

No comments:

Post a Comment