Saturday, April 2, 2011

3 and a half star

Saya sdah tgk itu filen suckerpunch.. Its a nice movie.. Got gr8 music in it but terribly have a weak plot that makes its not a very very good movie.. Tapi heroin dlm itu mantopp..  Nama heroin dia babydoll.. Atau sweet pea? Nah kan pening sdah.. Ada 5 gadis ni.. Dorang trpksa krja jdi pelacur.. Atau penari? Nah pening lagi aku.. Dorang berganding bahu utk melepaskan diri dri tmpat dorang melacur tu. Tpi yg menariknya cra dorang melepaskan diri tu mcmn.. Ndak tau menarik kah tidak trplang kamu lah p tgk sndiri.. Ending dia sdih.. 3 gadis mati tnggal c sweet pea sma babydoll.. Aku pnya smngat mo babydoll yg slamat skali tgk.. sweet pea plak yg dpt lari.. Babydoll hilang ingatan.. Itu yg aku sdih!!!! Klau mo tau lbih lnjut tgk sndiri lah ahh.. Grafik dia boleh tahan(klah dragonball) Overall  movie ni sederhana jak so aku bgi 3 bintang setngah.. Kehkehkeh.. :D





Owh ya.. Pompuan kedua dri knan tu ckgu dorang.. Atau doktor?
=.=


Aku ada ckp tdi movie ni ada lagu2 yg best.. Trima ksih kepada blogserius.. Ndak pyh ssah cri sdah dia bgi lagu yg best dlm movie ni.. Lagu ni ending movie tersebut and yeah!! Im freaking loving it =)




Ini version beatbox.. Cool gila.. =)




No comments:

Post a Comment