Thursday, June 3, 2010

Hidup kampus..:D



Nah dkt dua mnggu sdah aku d uitm pncak alam nie..
Mcm ndak trasa jok..
Hahaha..
Maw mkn d sni pn ssah..
Pling minimum RM10 sehari..=_='
Tpi dsni best lah..
Dpt rumate yg baik..
Dpt klasmate yg sporting..:p
Kira oklah..
Walaupun kdang2 ndak sma2 ndak pham bila brckap..
Apa ndak..
Org pekat sabah brtmu pekat kelantan..
Dua2 trblank..
Hahahaha..
Tpi oleh krana majoriti org kelantan d dlm klas..
Aku trpksalah speaking semenanjung utk sng berkomunikasi..
(tpi aku ndak lupa ckp sabah ah^^)
Orait..
Dlm mnggu nie kmi start dah p kuliah..
Tpi blum blajar lgi..
Just tulis nama utk dmsukkan kedlm sistem uitm..
Tpi tdi ada blajar sikit..
Langsung ndak paham nie..=_='
Mngkin ini kehidupan sbgai pljar u..
Kna berdikari..
Huhuhu..
Itu kira oklah..
Ini lagi stu..
Sdah tngga mcm batu caves..



Kena angkat buku yg tbal dia mcm mengalahkan kamus dewan..





Hahaha..
Sabar jak lah..
Study pnya pasal..
Perkara mcm tu xmnjdi pnghalang utk aku blajar..:D
Lgipun ble kurus bha..
Pas hbs asasi nie..
Kmu tgklah..
Kurus nie aku nnti..:p
Klaw dlm blik kan..
Hanya fb jak entertainment aku..
Owh ya..
Blog pn jga^^
Hehehehe..



Hehehe..
Tpi overall sni suma ok lah..
Mantap..
Gua suka tmpat ini..
Cma prlu kuat smngat jak dgn tngga tu..
Hahaha..
Bha smpai sni jak..
Will post another soon..
Salam..:p

No comments:

Post a Comment